Linnea med sin vackra arab :)


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha så du lyckades fota den enda sekund lilla odågan stod still...gud vad jag skämdes då vi var där...han var ju helt vild! Nu när vi tränar hemma kan jag ha honom lös i ridhuset och flytta honom med handgester och han gör övningarna utan att traska iväg (oftast)....så jag är nöjd med honom. Ridningen går också bra, han har varit i en trots men är nu ganska lugn så jag blev nästan orolig att han skulle ha ont igen men han ser ren ut när han rör sig och är positiv till att jobba så det är nog bara så att lillgubben "planat ut" lite. Kolla på min blogg, bilderna där är inte så där lugna :-) Macke fotade när Indy var som mest rörig.



GOD JUL på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback