John Moore Training camp 31/7-3/8 2010

Nu har jag fått in 15 (bindande) anmälningar till tränings campen i sommar!
Det innebär att om du vill vara med med häst så kan du anmäla ditt intresse och jag skriver upp dig på kölistan.
Staketryttare kostar 200kr/dag, obegränsat antal platser. 
Anmälan till Marie Sahlman,
[email protected] eller 070-355 39 12



Deltagare 2010:

Anna Sjögren - Elrigo
Marie Sahlman - Ludde
Gertie Tabukasch - Fröyko
Lenie Tabukasch - Rubin
Alice Hultdin - Häst från Tanne
Linda Burman - Bella
Katarina Lundqvist - Dragos
Annika Lindberg - Puro eller Speedy
Gunilla Bottke -
Mariah Bergqvist -
Stina Dammann - Eldix
Sandra Brunell - Tenglami 
Malin Vestman - Tuffen
Josefin Ullin - Ivan
Susan Giesen - Häst från Tanne

Kommentarer
Postat av: Anna

Super :D En till så är vi full styrka! Visst hade du bokat upp honom?!

Postat av: Carin

Kanske carin ska ta en plats ändå?? :)

2010-03-04 @ 22:37:54
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!

Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!



Klicka här för att komma till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

2010-03-18 @ 09:09:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback