34 grader kallt!

Kunde bara inte låta bli att ta ett foto...
34 grader kallt ute och ljummet vatten till hästarna i hagen!!!
Att installera automatiska vattenkoppar med flottör som inte fryser var kanon.
Med dessa vattenkoppar som fyller på sig själva och som alltid är fulla med vatten så känns idén med lösdriften ännu mer övertygande!

Med tak och skydd över/runt kopparna så håller de sig även fria från snö.

REKOMMENDERAS!!!

Vill du veta hur vi byggde dem? Maila så kan jag ge en beskrivning..



150587-99

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kul!
Du får väldigt gärna dela med dig om hur ni byggde dem.

Fina bilder på bloggen.

Mvh,
Rebecca

2007-12-14 @ 20:37:18
Postat av: Camilla Leuchovius

Hej, sitter här och googlar på isfria vattenkoppar och hittade denna bilden! :)))

Jaaa, jag vill gärna ha lite info om hur ni byggt den, det ser kanonbra ut.

Jag har själv lösdrift med fem hästar nu och just vattnet är vinters problem.

Vad är det för vattenkopp? Verkar dom dricka den mängd dom ska? Det tror jag ju dom gör...

Mvh

Nyfiken Camilla

:))

2011-11-17 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback